piątek, 24 maja 2013

Iskra na tronie, Iskra w podwójnej koronie!!!!

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamy to! Mamy to! Mamy to! Mamy to! Mamy to! Mamy to! Mamy to! Mamy to! Mamy to!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Mamy kolejnego, już DZIESIĄTEGO Mistrza w Kielcach :D
Końcówkę meczu oglądałam przez palce, nie mogłam wytrzymać xD
Normalnie, gdyby mecz trwał jakieś dziesięć minut dłużej, to bym zeszła na zawał xD
Ale mam teraz genialny humor :D
Weekend zaczął się fantastycznie :D
Jeszcze tylko jutro finał Ligi Mistrzów....
Kogo typujecie Mistrzem?
Bo ja: BORUSSIA!!!!
:D :D

******************************************************************
Przepraszam za tą notkę, jest pisana pod wpływem emocji :D :D :D :D

1 komentarz:

  1. Wszystko rozumiem ;)
    Innego przebiegu meczu się nie spodziewałam ;) Teraz czekamy na LM ;)
    buźki ;*
    Zakręcona ;)
    http://mydlo--powidlo.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń