środa, 13 marca 2013

Witam xD

Joł, joł ewrybody... xD
Hej Ludziska!
Właśnie zabieram się za pisanie jednego z wielu moich blogów. Tym razem będzie on dotyczył sportu. A konkretnie kieleckiego sportu. No i w sumie, to nie tylko, bo czasem też wrzucę coś innego.

Od razu mówię, że jestem kibicką przede wszystkim piłki ręcznej, zdarza mi się iść na mecz siatkarzy, a jeśli chodzi o piłkę nożną, to wolę obejrzeć mecz Barcelony niż którejkolwiek polskiej drużyny.

Taka już jestem. I jeśli ktoś powie, że dziewczyna lubi oglądać mecze piłki nożnej, bo popatrzy sobie na tyłki piłkarzy, to się zdenerwuję. Ja oglądam mecze, bo mi się to podoba. Gdybym sama miała taką możliwość, to z chęcią bym w coś grała. Niestety nie pozwalają mi na to moje problemy zdrowotne oraz to, że w małych miastach o rozwój sportowy młodzieży się nie dba.

Gdy jestem na meczu w Hali Legionów, to aż coś się ze mną dzieje, nie mogę usiedzieć w miejscu, zdzieram gardło. To są niesamowite emocje, wspomnienia. Poznaje się nowych ludzi, którzy tak jak ja wspierają ukochaną drużynę. Rozumiem kibiców, ale nie kiboli. To już jest przesada. Przecież tak w rzeczywistości, to nie oni dostają kary, tylko właśnie kluby, zawodnicy...

To chyba na tyle, jeśli chodzi o parę słów na początek... W trakcie rozwoju mojego bloga, będę starała się przygotowywać niespodzianki, konkursy dla kibiców.

Pozdrawiam,
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz